sábado, 15 de agosto de 2015

Jo parlo català

(Esta entrada será en catalán, para anunciar que me he unido a una iniciativa llamada "Jo parlo català, si aún así os la queréis leer, adelante!!! ;D )

Hola!!
Fa poca estona, m'he unit a una iniciativa del blog Viatjera de llibres , que pretén "unir" tots els blogs catalans, com els de gent catalana (tot i que pugem entrades en castellà)
A mi personalment em va agradar molt la iniciativa i m'hi he unit!!

Si sou catalans us hi animo!!! i em comprometo a pujar alguna que altra ressenya en català!

JO PARLO CATALÀ!


2 comentarios:

  1. Hola! M'alegra molt saber que t'has unit a aquesta iniciativa i que també tens un blog. De fet, gràcies a aquestes dues coses, aquest estiu he conegut a un munt de gent i he fet noves amistats. Espero que tu també en treguis tan profit com jo.

    Un petó, i ens llegim!

    ResponderEliminar
  2. Hola!! a mi també m'alegra que tinguis un blog ;) i espero que com a tu hem serveixi per fer un munt de noves amistats!!

    Un petó i ens llegim!!!!

    ResponderEliminar